شروع از پایان

    Image result for ‫تصاویر عاشقانه‬‎                        

من از پایان شروع کردم              من از مغرب طلوع کردم

من از اعماق گم نامی               من از گودال ناکامی

من از بن بست هر تصمیم           پر از زخمهای بی ترمیم 

به دشواری شروع کردم             به دشواری طلوع کردم

هزار مانع هزار دیوار                  هزار چاه کن به اسم یار  

هزار شب ترس تیر خوردن          به دست نارفیق مردن

من از وحشت شروع کردم         پر از تردید طلوع کردم

قدمهام گاهی سست میشد    تنم گاهی یخ می کرد

یکی مثل شبه از دور               سرم داد می کشید برگرد

ولی مقصد مقدس بود             توقف مرگ زود رس بود

صلیب بر دوش و لب خاموش     نه برگشتم نه ایستادم

به هر گردباد تن دادم             چه جون سختم نیفتادم

من از پایان شروع کردم          من از مغرب طلوع کردم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : 28 تير 1394برچسب:, | 11:7 | نویسنده : Z.D |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • فیس چت